טיפולי שיניים לילדים

טיפול שיניים לילדים

רפואת שיניים לילדים, הינה אחד התחומים החשובים ביותר בבריאות הילד. כל רופאי השיניים, ממליצים להגיע עם הילד כבר בגיל צעיר לבדיקות שיניים תקופתיות ולזהות בעיות שיש לבצע  כבר טיפולי שיניים לילדים, כך שזיהוי בעיות אלה, עשוי לחסוך מהם כאבים מיותרים וטיפול נכון בגיל צעיר הינו הליך בריאותי חשוב והכרחי לשיני ילדיכם.

גישה נכונה לילד תסייע לביטחונו ותקטין חרדות

על מנת שרופא השיניים, יוכל לטפל בשיני הילדים, יש צורך בשיתוף פעולה מלא מצד ההורים. רוב הטיפולים הנפוצים בקרב הילדים הם: סתימת חורים, יישור שיניים, ניקוי אבנית ועוד. בישראל, קיימות מרפאות שיניים מיוחדות לילדים, אשר נוקטות בגישות חדשניות ומקנות תחושה נעימה לילדים וכן, רופאי השיניים מסבירים בסבלנו ובשפתו של הילד על כל שלבי הטיפול, כך שהילד יחוש בטוח יותר.

שימוש בגז צחוק, הוא זה שמקל על הילדים את הכאב ומקנה בהם תחושה נינוחה יותר, אך יש להביא את הילד למרפאה, כאשר הוא נמצא בשלוש שעות של צום לפחות, על מנת שלא יקיא או שיחוש בבחילות.

טיפולי שיניים לילדים בהרדמה כללית

במקרים חריגים כאשר יש לבצע טיפולי שיניים לילדים, והילדים אינם משתפים פעולה, יש להפנות את הילד לטיפול בהרדמה כללית. טיפולים אלה, מתבצעים במחלקות מיוחדות בבתי החולים או במסגרת אחרת. גם באמצעות משחות אלחוש שונות, ניתן להקל על הכאבים או תחושת הפחד.

ההכנה של הילד לפני טיפול השיניים הינה הכרחית מצד ההורים, כך שהילד יבין, כי טיפול זה הוא הכרחי לבריאותו.  גם חבלות שיניים בקרב ילדים, הם עניין שבשגרה ולכן, רופא שיניים מומחה בטיפול שיניים לילדים, יוכל לאבחן ולטפל בכל סוגי חבלות השיניים שנגרמו עקב משחק, נפילה וכדומה.

טיפולי שיניים לילדים במרפאת רחביה

לקחת את הילד בפעם הראשונה אל מרפאת השיניים על מנת שיבצע רופא השיניים ביקורת בשיניו או טיפולי שיניים לילדים, זו אינה מטלה קלה, במיוחד אם זו לו הפעם הראשונה.  במרפאת השיניים רחביה, מטפלים רופאי השיניים המתמחים בטיפולי שיניים לילדים.

מדובר על הקלות וסביבת טיפול ידידותית, כך שהילדים יחושו נוח וביטחונם העצמי לא יהיה בסכנה. רופאי השיניים של מרפאת רחביה  צוות המרפאה הכולל רופאי שיניים, סייעות ושינניות, עושה ככל שביכולתו, בכדי שהילדים לא יחוו כאב בטיפול ויודעים כיצד לגשת לטיפול בשיניהם של ילדים.

מרפאת רחביה,מבצעת את כל טיפולי השיניים, משיננית, טיפולים קוסמטיים כגון הלבנת שיניים ועד להשתלות, טיפולי שורש, ניתוחי וטיפולי חניכיים בשיטה ייחודית בשם LANAP שהוכיחה את יעילותה ומרפאת רחביה , הינה המרפאה היחידה העושה שימוש בשיטה זו.