לייזר החניכיים המיוחד בארץ

לייזר החניכיים המתקדם בארץ

 

מחלת חניכיים, עשויה להופיע ולהתגלות בשלביה השונים. בכל מחלה, קל לטפל כאשר מאבחנים אותה מוקדם. נדיר לעכב או להפחית  את מחלת החניכיים, אולי ניתן יהיה להאט אותה. עד לפני כמה שנים, נהוג היה לבצע טיפולי חניכיים כטיפול הכרחי במחלת החניכיים, עד שהגיעה הטכנולוגיה החדשה של לייזר החניכיים המיוחד בארץ.

כיום, ניתוחי חניכיים אינם כה נפוצים כפי שהם היו פעם. כאשר היו מבצעים ניתוחי חניכיים, המטרה של הניתוח הייתה לסלק רקמה דלקתית ופגועה  וסילוק חיידקים שמעוררים את המחלה. יש לקצר את גובה החניכיים ולהקטין את הכיס למינימום כגון בין 1-2 מ"מ. הבעיה היא שנחשף חלק משורש השן שקודם כוסה ע"י החניכיים. ההשלכות העתידיות, תהיינה רגישות יתר לקור, חום וכל מגע בחניכיים, התפתחות עששת באזור השורש שנחשף.

היום, סילוק גורמי המחלה כגון הצטברות חיידקים באמצעות לייזר החניכיים המיוחד בארץ, הינו האמצעי היעיל ביותר. מדובר בעצם בניתוח ללא ניתוח. סיבי הלייזר מעבירים את הקרן מגיעים לחניכיים ובכך, מחסלים את החיידקים ומסלקים חניכיים מדולקות באותו הזמן. אותו סיב של לייזר, גם מסיר אבנית וכל אזור, אשר בו נוגעת קרן הלייזר, נשאר מחוטא. זהו טיפול פשוט יחסית וכן, אנרגיות לייזר מעודדות ריפוי והטיפול בלייזר הינו מהיר ונוח ואיכותי בהרבה יותר, מאשר סכין הניתוחים.

 

השוואה בין טיפולי חניכיים קודמים לבין טיפול בטכניקת הלייזר

כמו בכל טכנולוגיה חדישה, נדרש זמן להבשיל ולהגיע להוכחות יעילות. הוכחות אלה כבר קיימות בהרבה מדינות בעולם ולאחרונה, גם בישראל, רופאי השיניים החלו לעשות שימוש בטכניקה חדישה זו, אשר מראה תוצאות מוצלחות. הפרוצדורה בלייזר, נחשבת לקלה בהרבה עבור רופאי השיניים והמטופל . מכשיר הלייזר, מאפשר אף בחירת הגדרות לטיפול ברגע וסוגיות אשר היה צריך בירור עבורן יחד עם מומחים, נפתרות היום בקלות, באמצעות טיפול חדשני ויעיל זה.

טיפול  בחניכיים באמצעות לייזר- מרפאת רחביה

במרפאת השיניים רחביה, מגיעים מטופלים רבים בשל טיפולי חניכיים מורכבים יותר  ומורכבים פחות. הצוות של מרפאת רחביה, כולל רופאי שיניים מומחים מארה"ב, סייעות, שינניות   וכן טיפולים חדשניים במיוחד הכוללים גם לייזר החניכיים המיוחד בארץ.  ניתן למצוא במרפאת רחביה, את כל סוגי טיפולי השיניים אם מטיפולים פשוטים יותר כגון שיננית, סתימת חורים בשיניים, עקירות, טיפולים קוסמטיים כגון הלבנת שיניים,, ניתוחי חניכיים וחלל הפה, השתלות שיניים, טיפולי שורש ועוד.

מרפאת רחביה, דואגת לשקיפות מלאה בטיפול, כך שצוות רופאי השיניים, מסביר היטב למטופלים את אפשרויות הטיפול כבר כאשר המטופל מגיע לבדיקה הראשונה לאבחון בעיות שונות בשיניים ובחניכיים..